Huomenna sitten mennään!

 

Viikko sitten vietin ”tupariläksiäiset”. ”Tää on vika ilta kun nähdään”. Sain lahajksi mm. vessapaperia. Alkoi olla havaittavissa lähdön tunnelmaa.

 

Tänään vietin vikan päiväni Suomessa. Rakas ystäväni järjesti minulle yllätyksen vieden minut seikkailemaan yläköysiradoille. Monesti totesin, että mitään tämän pahempaa ei voi tulla kuudessa viikossa vastaan. Sokkona vaijereiden varassa oli aika jännää!

 

Olen siis valmis lähtemään. Laukku on melkein kokonaan pakattu, sulkemista vaille valmis. Kaikki tarvittava on mukana. Edessä reilun 15 tunnin matka. Viikonlopun vietän rennosti isäntäperheessä, maanantaina on perehdytyspäivä ja tiistaina pitäisi aloittaa työskentely koululla.

 

Eniten tällä hetkellä jännittää melko tiukka tunnin vaihtoaika Nairobin lentokentällä. Katsotaan, feilaanko jo menomatkalla myöhästymällä lennolta. No ei kai sellaista minulle voisi sattua...

 

Onneksi minulla on ystäviä, joilla on hyvä huumori. Olen viettänyt heidän kanssaan viimeisen illan, syönyt viimeisen aterian ja muuta yhtä dramaattista. Olen luvannut pitää huolta itsestäni ja tulla ehjänä takaisin.

 

Lähden siis matkaan päässäni ihanat ystävät Suomessa ja laulu Ettei nyt vaan sattuis mitään. Nyt toteutan syksyisen päähänpistoni lähteä Afrikkaan!

 

ps. Jos haluatte nähdä melko psykedeelisiä unia, suosittelen Lariamia....